有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。點擊即可WhatsApp到66766466

《維修兵團製作系列》洗衣機維修服務流程篇👨‍🔧
了解兵團

《維修兵團製作系列》洗衣機維修服務流程篇👨‍🔧

文章焦點

全文內容

《維修兵團製作系列》
洗衣機維修服務流程篇👨‍🔧

我哋嘅服務流程宣傳片,今期終於同大家見面啦!小編睇完覺得好有熟悉感~有表現出兵團師傅上門服務嘅真實感覺。有幾個小細節特別想同大家分享:

🔅斯文形象
在傳統維修行業裡,好多時候師傅俾人嘅印象係不修邊幅,粗粗魯魯夾大聲講嘢。而影片中嘅師傅形象恰恰相反,有些觀眾可能覺得好離地。但事實上,用過維修兵團服務嘅客人就知道,我哋嘅師傅確實如影片中那樣斯文、有禮。

🔅現場報價
影片中,師傅試機及仔細檢查後,會同客人講解洗衣機故障嘅起因,及維修方式,再從後台系統中取得標準價格,然後向客人講解所需費用,客人確認維修,師傅先至落手。明碼報價,有根有據,令大家放心購買服務。

🔅嚴格記錄
小編喺《尋寶之旅》系列提過,維修過程中兵團師傅需要不斷收集「證據」,目的是保障客人、師傅,及維修兵團三方利益。影片中見到師傅更換零件前後,多次用手機拍下「證據」,而相片及影片會自動上傳到兵團系統,永久保存。整個維修過程一清二楚,看得出大家盡咗唔少努力。

睇完影片,大家對我哋嘅服務有冇更清晰嘅了解呢?小編打聽到👂,除咗服務流程篇,維修兵團仲有其他主題影片密鑼緊鼓製作中,很快就同大家見面啦~!

你亦可到維修兵團的YouTube Channel,訂閱及俾個Like:
https://youtu.be/WXuVmMxtGPE

想DIY自己落手維修?

立即瀏覽全港最大型、最齊全的洗衣機零件網。如有需要,更可安排維修兵團師傅上門,徹底解決您的洗衣機問題

全方位洗衣機服務

無論您需要維修洗衣機,還是清洗洗衣機,維修兵團隨時為您提供支援,解決您的洗衣機問題!

更多與「了解兵團」相關的文章

所有文章

維修兵團專攻洗衣機

不論是您的洗衣機需要維修,還是需要清潔,我們隨時為您提供支援,確保您的洗衣機保持最佳狀態。立即聯繫我們,解決您的洗衣機問題!
WhatsApp維修兵團 ⮕
維修兵團團長
現時有 8 位客服在線上

有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。

即時WhatsApp對話
WhatsApp維修兵團關閉視窗