有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。點擊即可WhatsApp到66766466

兵團廚房🍞麥包麵團
兵團廚房

兵團廚房🍞麥包麵團

文章焦點

全文內容

唔少人鐘意食麥麵包,尤其是全穀物酸種麵包,屬於低升糖指数食物,且有利腸道健康,不失係一款優質嘅主食。兵團廚房喺健康飲食方面都花咗唔少心思,例如用洗衣機製作嘅麥包麵團。

製作方法:

  1. 準備一部如常使用的洗衣機;
  2. 清洗棉質衣物、細小衣物(襪子、內衣褲、泳衣等)或有小配件嘅衣物(流蘇、鏈扣等)時,唔用洗衣袋;
  3. 保持潮濕,並等候至少1至2年,讓機內細菌與棉質物充分「發酵」;
  4. 聯絡維修兵團上門試機檢查,確定「發酵」完畢,形成一簇簇發黑嘅棉質堆積物,即可取出麥包麵團。

是否能製作出拉絲麥包麵糰,視乎你平時是否習慣「裸」洗衣物,以及長期唔清洗洗衣機。其實如果經常用洗衣袋或勤清潔洗衣機嘅話,舊麵團都好難發酵成功。兵團師傅藉此Case想再次提醒大家,用洗衣袋嘅重要性。因為「麵團」越大,就越容易堵塞排水泵,一旦有尖銳嘅配件跌落去,更有機會刺穿機內喉管導致漏水㗎!

想DIY自己落手維修?

立即瀏覽全港最大型、最齊全的洗衣機零件網。如有需要,更可安排維修兵團師傅上門,徹底解決您的洗衣機問題

全方位洗衣機服務

無論您需要維修洗衣機,還是清洗洗衣機,維修兵團隨時為您提供支援,解決您的洗衣機問題!

更多與「兵團廚房」相關的文章

所有文章

維修兵團專攻洗衣機

不論是您的洗衣機需要維修,還是需要清潔,我們隨時為您提供支援,確保您的洗衣機保持最佳狀態。立即聯繫我們,解決您的洗衣機問題!
WhatsApp維修兵團 ⮕
維修兵團團長
現時有 8 位客服在線上

有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。

即時WhatsApp對話
WhatsApp維修兵團關閉視窗