有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。點擊即可WhatsApp到66766466

出現故障碼E12,摩打碳刷問題😵Siemens西門子二合一洗衣乾衣機 WK14D321HK/07
維修個案

出現故障碼E12,摩打碳刷問題😵Siemens西門子二合一洗衣乾衣機 WK14D321HK/07

文章焦點

Siemens西門子二合一洗衣乾衣機出現Error Code E12是什麼原因?

Siemens西門子二合一洗衣乾衣機出現Error Code E12通常與摩打碳刷或摩打有關,這可能是由於摩打碳刷磨損所致。

Siemens西門子洗衣機的摩打碳刷磨損是否常見?

對於Siemens西門子洗衣機而言,摩打碳刷磨損是一個相當常見的問題,尤其是在長時間且頻繁使用的情況下。

如何解決洗衣機摩打碳刷磨損的問題?

當發現摩打碳刷磨損時,需將其更換。維修兵團擁有專業的技師,能夠有效地更換摩打碳刷,恢復洗衣機的正常運作。

遇到洗衣機故障時,應該怎麼做?

遇到洗衣機故障時,請不要慌張。維修兵團提供專業的維修服務,能快速為你的洗衣機提供解決方案。

如何聯繫維修兵團進行洗衣機維修?

你可以通過撥打電話23604000,或WhatsApp到66766466與維修兵團聯繫。專業團隊將為您提供高效的洗衣機維修服務。你也可瀏覽維修兵團網站了解更多服務細節。

全文內容

今次兵團小編要同大家分享嘅維修個案,係關於呢部Siemens西門子二合一洗衣乾衣機,型號WK14D321HK/07。喺兵團師傅悉心檢查之後,發現呢部機出現嘅故障碼E12通常同摩打碳刷或摩打有關。🔍

客人落Order時提及,部機已經服役左嘅時間有2至3年,每日至少洗2至3次衫,就師傅嘅經驗判斷,摩打碳刷磨損嘅情況十分常見。師傅嘅一番精準分析之後,就著手去拆開摩打,一看究竟,果然發現碳刷wear晒,到咗需要換新嘅時候。✅

咁師傅就即刻動手,為呢部Siemens西門子二合一洗衣乾衣機換入咗全新嘅摩打碳刷。當一切安裝到位,測試過後,洗衣機又恢復咗以往嘅光彩,正常運作不單止解決咗故障,客人嘅笑容亦跟住回來咗。😊

洗衣機嘅日常使用中,如果不幸遇到類似嘅故障,記得唔好慌張。維修兵團一直都係你堅實嘅後盾,專業嘅師傅團隊隨時準備以最快嘅速度為你嘅洗衣機「救急」。💪

萬一部洗衣機壞咗需要維修,歡迎隨時找維修兵團幫手,兵團的極速上門服務覆蓋全香港絕大部分地區。你除了可致電23604000,也可WhatsApp到66766466,或到維修Siemens西門子洗衣機網站了解更多服務細節。

想DIY自己落手維修?

立即瀏覽全港最大型、最齊全的洗衣機零件網。如有需要,更可安排維修兵團師傅上門,徹底解決您的洗衣機問題

全方位洗衣機服務

無論您需要維修洗衣機,還是清洗洗衣機,維修兵團隨時為您提供支援,解決您的洗衣機問題!

更多與「維修個案」相關的文章

所有文章

維修兵團專攻洗衣機

不論是您的洗衣機需要維修,還是需要清潔,我們隨時為您提供支援,確保您的洗衣機保持最佳狀態。立即聯繫我們,解決您的洗衣機問題!
WhatsApp維修兵團 ⮕
維修兵團團長
現時有 8 位客服在線上

有洗衣機問題?正在當值嘅客服會協助你取得詳細報價。

即時WhatsApp對話
WhatsApp維修兵團關閉視窗